pondělí 5. května 2008

87.den

...hurá...konečně je tady....po několika týdnech marného čekání, rušení objednávky a objednávání jinde, jí mám konečně doma...nová brašna CRUMPLER na foťák...vypadá fakt dobře...doufám, že s ní budu spokojená a vydrží nějakej ten rok...je to vlastně opožděný dárek k narozeninám, díky t a t do Jablonce...

5 komentářů:

Mony řekl(a)...

super taška...

Kičína řekl(a)...

Gratuluji k tašce, akorát mi vysvětli, jak to funguje, když se chceš ohnout k dítěti a utřít nos a nezabít ho foťákem padajícím vpřed? Já mám foťák šikmo přes rameno a stejnak mi to při každým předklanu překáží. Potřebovala bych asi ještě jeden popruh kolem pasu či co

Michaela K. řekl(a)...

no super, takze konecne je doma. Ja ji teda taky nosim sikmo "na postaka" a nijak mi nevadi. .... asi ze nemam deti :D

kaciia řekl(a)...

Jupííí!!
Gratuluju a závidím...trošku :)

Celenka řekl(a)...

Blahopřeju, brašna je nádherná, ale víc se mi líbí ten aparát!!!!