čtvrtek 29. května 2008

111.den

...když tady tak vidím ty tři jedničky, tak si nemůžu pomoct a jediný co mě napadne je něco pro pamětníky, mladší prominou, budou trošku mimo...:
Indra Vostrá
Nad dopisy diváků, Jindřišská 16, Praha 1, 11150....jsou věci, které se prostě nezapomínají....i když jsou to blbosti... :o))
...a ještě něco pro nezasvěcené...foceno omylem na noční režim...ve dne... :o)





6 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Teeeda Klarisso, to je dost dobrý! A navíc jsi objevila nový netušený možnosti svýho foťáku, no a to je BOMBA! :-)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

jo a Nad dopisy diváků taky pamatuju, jak slyším Jindřišská ulice, hned se mi vybaví č.16 a směrovák :-))

Ro řekl(a)...

Chcete-li nám někdy psát, tři jedničky padesát, jojo :-))))
Ovšem "noční" brouci nádherní, konečně dobrý tip, jak na to, hnedle si jdu přenastavit makro na furt :-), teď ještě potkat tetu ploštici - kdykoli tyhle potvory vidím, vzpomenu na Ferdu mravence, jak dělal pro ploštičátka kolotoč :-)))
Huhla zamakal, jde o Ruměnici pospolnou - to jsem dobrá, co?

Lucie řekl(a)...

Na noční režim by mě to nenapadlo, ale je to parádní! A třijedničkypadesát si taky pamatuji ;)

milu řekl(a)...

Ploštice jsou vyloženě modelky

dib řekl(a)...

uá, tak ploštice jde vyfotit i zajímavě, to jsem netušila..
ovšem na té první fotce má tak dokonalou a plastickou strukturu krovek a celých zad, nechápu a čučím..