sobota 7. června 2008

120.den

...víkend jsme jeli strávit na chalupu k dědovi, kousek od Benešova...postavili jsme si tam svůj nový stan (spíš hangár), který jsme koupili na výstavě stanů v Letňanech cestou na chalupu...rovnou jsme si koupili i nafukovací karimatky a novej super bágl s vědomím, že trampové z nás už asi nebudou, tak proč si nedopřát pohodlí...večer přišla i bouřka a pěknej liják, takže stan je pokřtěnej...večer jsme si udělali grilovačku a já se courala kolem chalupy s foťákem...


8 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Tak, řetěz i vrátka parádní a nebe...??? úchvatný!!!!

Jseš dobrá, víš to???

Iva Veselá řekl(a)...

U mně vede řetěz a květina ... krása

Jill řekl(a)...

Vrátka jsou skvělý,, ale to nebe mě dostalo. Fotky máš teda fakt úžasný.

JanaO řekl(a)...

neviem, co skor chvalit :-) obloha fantasticka a super su aj branicka a retaz... ostatne tiez krasne

kaciia řekl(a)...

Jůů,tak to je parádní okolí chalupy!! Hned bych tam taky vyjela a zůstala :)

KH řekl(a)...

tak tady se mi líbí úplně všechny, paradoxně nejmíň ta velká ;-) ale i ta je moc povedená!
agáta

Michaela K. řekl(a)...

klari, paradni ulovky!!!

dib řekl(a)...

moc se mi líbí řetěz. (jen bych trochu přidala kontrast, asi že..) a eště ten pohled do okna přes vázu s kytkou.. má pro mě velké kouzlo, možná že náznak domácí pohody.