neděle 15. června 2008

128.den

...dnešní den jsme měli sjíždět jeden z úseků Sázavy, ale protože předpověď počasí nezněla moc dobře a Maty ještě pořád kašle, tak jsem to vzdali...už podruhé...a jelikož Tom prostě neposedí (hlavně, po příjemném gaučingu), museli jsme vyrazit na kola,... jeli jsme k ségruši pár kiláčků od Kladna...trošku jsme zmokli, ale přece nejsme z cukru, jak z ní vždy Tomova odpověď, když protestuju...nestíhala jsem fotit, kopce mě udolávají a ruce se mi pak třesou ještě víc, stihla jsem cvaknout je kluky na kole a pak 4x vlčí mák...inspirovali mě jiné projekty a mák mi tady chyběl, tak tady je a hned 3x...té včelky jsem si všimla až v compu...


8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pěkný máček,on se fotí díky té červené dost špatně ale zadařilo se ti

kaciia řekl(a)...

Mě se vlčí máky neokoukají,taky si ho musím vyfotit... a ta včelka je super!!

milu řekl(a)...

ty spodní máčky jsou krásné

Lucka73 řekl(a)...

SUPER!! Mák se ti vyved!!

Michaela K. řekl(a)...

krasny maky, obzvlast se mi libi ty spodni

Michaela K. řekl(a)...

krasny maky, obzvlast se mi libi ty spodni

KH řekl(a)...

moc hezké, líbí s emi všechny.
taky se na ně chystám, ale zatím mi to nevyšlo a zřejmě mi odkvetou...

Veronika řekl(a)...

krásna fotka