pátek 13. června 2008

126.den

...tak dnes jsem měla v práci celkem úspěšné odpoledne...teda co se fotoúlovků týká, škoda jen, že jsem měla ve foťáku malou záložní kartu...vedle našeho okna v luxferách hnízdí už několik let poštolky a každým rokem vyvedou mladé...dnes jsme je pozoravali jak mladým přinesli myš...blee...a pak se mladé poštolky seřadili a koukali na svět...je pravda, že už nejsou tak malé, ale důležité je, že nejsou ještě tak opatrné a plaché jako rodiče, kteří při jakémkoliv pohybu za oknem mizí...navečer jsem se šla na ně podívat z druhého pokoje, abych je nerušila a zjistila, že staří dávájí mladým zdánlivou svobodu...čekali a hlídali totiž o patro výš...tolik poštolek najednou jsem tam za těch 17 let co tam jsem ještě neviděla...


2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

sáfra - to jsou úlovky!!

dib řekl(a)...

úžasné záběry!!