pátek 27. června 2008

140.den

...dnešek byl velmi významným dnem pro všechny děti školou povinné...vysvědčení...když jsem tak na Matyho čekala před školou až dorazí a pochlubí se, tak jsem si vzpoměla jaký to bylo, když jsem byla malá, jak jsme se těšili na konec školy a na prázdniny, i když to pro nás neznamenalo žádné moře nebo pobyty kdekoliv v zahraničí...prostě jsem jela na tábor a pak rovnou na chalupu a bylo dobře i tak.........když Maty vylezl ze školy s tím šťastným úsměvem a větičkou "Mám samý", tak jsem byla dooost dojatá....i slzu jsem tajně ukápla...a on měl pak ohromnou radost z Lega, které na něj za odměnu čekalo doma, jeho vysněný Indiana Jones...

3 komentářů:

Lesana řekl(a)...

Jáj, gratuluji k pěknému vysvědčení :o)

Iva Veselá řekl(a)...

Klariso normálně jsi mě málem rozbrečela :-))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Taky tlačím slzu a vybavilo se mi toho spoustu z našeho dětství..ale to výzo je úžasný - prostě samý!