čtvrtek 7. srpna 2008

181.den

...jelikož mi Tom v pondělí v noci projel celý blog, od posledního k prvnímu dni a oznámil mi, že to se mnou jde z kopce, protože moje poslední fotky jsou o ničem...což vím sama moc dobře, prostě nebyl čas a ani žádnej nápad...takže dnes jen v rychlosti proběhl malej hokus pokus, kterej vyšel úplně jinak než jsem myslela, ale dám ho sem, abych nemusela zase fotit Matyho nebo jídlo.....což by ani nešlo, protože tu žádný není... na véču chceme zajet do Mekáče až se Maty vrátí z chalupy a Tom z práce...

2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Klárko, neděs mi!! Koukej fotit zase nějaký obyčejný věci - dyk tohle mi totálně dorazí!!! Já tohle nikdá neuměla....

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Krásný aranžmá!! prozraď, jak jsi docílila toho pozadí i podložky - všechno černý?