pátek 22. srpna 2008

196.den

...dnes, těsně po půlnoci jsem vyndala foťák, stativ a vylezla v pyžamu na balkon fotit měsíc,.....prostě mi to nedalo a musela jsem vyzkoušet manuální nastavení doporučované Luckou...a zdá se, že to vyšlo...
...Maty dorazil odpoledne domů...s chutí se zakousnul do štrůdlu, kterej si objednal a během pár minut mu vypadl jeho sedmý zub...už se mu pár dní kýval a on se bál, že to bude bolet...a najednou byl venku, takže máme o problém míň...na véču jsme jeli podle přání do Mekáče a pak si půjčit film...kufr mám zabalenej a zítra nám zase odfrčí na týden pryč...

3 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Nádhera!!! klobouk dolů nejen před fotkou, ale i to, žes vstala za účelem focení, to máš můj obdiv :-)

Petra řekl(a)...

senzační,chválím znova tady!!!

Dadouch řekl(a)...

Tak ten měsíc nemá chybu, je naprosto dokonalý...... Mně to nende a nende a nende!!!!