úterý 19. srpna 2008

193.den

...nesnáším párování ponožek....Tom má všechny černý, já mám všechny bílý....jen ty Matyho barevné mi zatím tolik nevadí a občas si to už musí udělat sám...Tom vydrží tak 2-3 dny odebírat z hromady a pak už frfňá....pokud přijde na návštěvu mamina, tak to hodím na ní, ale když to mám dělat já, tak z toho mám osypky...nadhodila jsem toto téma na dizkuzi BC a zjistila, že je nás většina co s tím bojujeme....a to nemluvím o tom, že ty ponožky někdo žere a zůstavají tzv. samotářky...
...Maty volal, měl dnes splín kvůli soustředěnění na které odjíždí v sobotu a vůbec se mu tam nechce...ale jinak se mají na Macháči všichni dobře...

1 komentářů:

Jill řekl(a)...

Já teda ponožky páruju už při věšení na šňůru a schválně kupuju tak, aby se od sebe daly dobře rozlišit, nebo aby byly stejný a pak je jedno, jak je dám do páru. Ale občas mi pračka taky nějakou ponožku sežere.