pondělí 6. září 2010

249.den - A JE TU KAŠEL

....hned ráno jsem mazala ke kadeřnici oškubat vlas...docela dost....ale nakonec to nebyla tak moc jak jsem chtěla, tak příště...Terk mezitím vyrazila s babí do města a pak jsme se sešli doma...Teri šla po obědě spinkat, my si daly s maminou kafe a Maty přišell lze školy nějakej zelenej a zmoženej , tak ležel s Paralenem u telky...odpol jsem pak šla s Terinkou do města do lékárny, utratit pár stovek za mlíka a vitamíny....a protože sice bylo chladno, ale svítilo sluníčko, tak jsme zašli až k medvědům....zase se tam jede pásl...Terk lítala po zahradě a oblejzala prolejzky a já koukala kde nejlíp nafotit v pátek nevěstu...
...večer to najednou padlo i namě a Tom uvařil čajík a zobla jsem si taky paralen....Terk pro změnu poklašlává, to zase bude lazaret....


0 komentářů: