čtvrtek 9. září 2010

252.den - EXPERTKA

....nudle Terkínce houstnou, takže přišel čas oprášit odsávačku...naštětsí docela drží a nechá se odsát, aspoň částečně...takže i když Tom dnes je přes noc pryč, tak to zvládnu i sama...
...musela jsme dnes zajet k naší dr a vyreklamovat tam recept na ATB...pořád máme v krku streptokoky a já odmítla jíst znova po 2 měsících PNC,který evidentně nezabral....mamina teda přijela vyvenčit terinku a já to jela vyřídit...dostalijsme
Terkíse stále více zajímá comp...každou chvilku vyleze na stolek a ukazuje mi něco na monitoru a k tomu to kometuje naprosto zasvěceně nebo dnes prostě odstrčila židli, vytáhla klávesnici a už jela.... a pak mi ho vypnula a to jsem zrovna vařila, takže jsem tam neseděla....potvůrka...už se nedivím, že mi kolikrát píše klávesnice blbě...

2 komentářů:

Daniela Augustka řekl(a)...

Vyrastá ďalší počítačový expert :-)

photoJanna řekl(a)...

Terkulínka je kouzelná a musíme se holt smířit s faktem, že doby se mění....nám stačila papírová knížka,dnes láká technický pokrok... :o))