středa 22. září 2010

265.den - SEMINÁŘ, SLEŤÁK A OCTOBERFEST

...Tom odjel brzo ráno na firemní výlet do Německa, na Octoberfest....já mazala ráno na seminář do špitálu, abych urvala ještě nějakej bod a mohla poslat všechny papíry k registraci....ráno přijela hlídat mamina a před polednem se vystřídala s druhou babí....já dorazila domů v poledne...daly jsme si oběd a pak jsem šla s Terinkou Matymu naproti ke škole...on šel domů psát úkoly a já zaběhle s Terk na bakterku s jeho kontrolním výtěrem krku....stejně tam ten streptokok pořád přežívá....pak jsme se stavili na sleťáku, kde jsem se neplánovaně setkala s Jitkou a Alicí z práce....Teri si hrala na písku a pak znárodnila nějakýmu chlapečkovi motorku a jezdila si tam ....domů jsme přijely na sváču a odpol spinkání a pak jsme s etu trápili s Matyho učením až do večera...zlatý prázdniny....

0 komentářů: