pátek 10. září 2010

253.den - MOJE PRVNÍ FOTO SVATBA

...před pátou ráno mě vzbudila Terinka a zimnice...bolelo mě celý tělo....takže Terince jsem vrazila gogo-dudlík a sobě paralen a snažila se usnout.....Terk se ale už moc nechtělo a každou chvilku mě volala...
....dnešek pro mě byl dost náročný....neprozřetelně jsem slíbila kamarádce, že jí nafotím svatbu....chtěla jsem být jen jako "druhý" fotograf, ale nakonec jsme byla jedinej fotograf...už několik dní nemůžu spát a přemýšlím jak to nezvorat....mamina si ráno vzala na starost Terinku a já vyrazila o dost dřív na radnici, abych okoukla ještě jinou svatbu....jenomže tam fotil jen nějakej strejda a bylo mi to k ničemu...takže jsem aspoň odchytla pani co to má na starost,a by mi řekla kam můžu a kam nemůžu lézt, abych nenarušila obřad....pak jsme šla čekat na mojí nevěstu ven....přijela mi kamarádka a pro tuto chvíly asistentka Léna....a pak dorazil ženich s nevěstou a začalo to...tmavá obřadní síň vyhrála nad mým umem a foťákem...těšila jsem se na focení do zahrady, ale tam se chystala další svatba, tak jsme to museli zkrátit a pospíchat....a hladovej ženich s ortézou na noze je taky na prd....příště si sebou beru do kapsy řízek...i když žádný příště už asi nebude...
...když mě pak Léna vyhodila doma a já dolezla nahoru, padla namě chřipka jako prase.....najednou mě zase bolelo celý tělo, měla jsem pocit, že se nemůžu hnout...vzala jsem si osccilo a paralen a lehla....mamina vzala terinku ven, abych měla chvilku klid...ulevilo se mi, ale jen na pár hodin...večer jsem si zase musela vzít paraelen...to bude teda víkend....a do toho Terk kašle a rýmu má jak trám...


6 komentářů:

Petronela řekl(a)...

Nakonec to dopadlo dobře, fotky se nám líbí. Jen Zdeněk řekl, že by na některých toho ženicha vyměnil za jiného :o))

kaciia řekl(a)...

Klárko parádní fotky!!! Povedly se ti! :)

Hanca řekl(a)...

Klári, ty si... šikula... fotky jsou super!

Kačka řekl(a)...

Supr fotky!!!!!!

Family Foto řekl(a)...

Moc se Ti to povedlo!!!!

Mirka řekl(a)...

Klári povedlo se Ti to!!!!