úterý 1. března 2011

1.březen - NÁVRAT

...Honzík měl oči hrozně zalepený hnisem, což rozhodlo, že půjde k dr a my pojedeme s Teri domů dřív než jsme plánovaly...cestu zpátky jsem měla naplánovanou tak, že se vyhnu cestování busem...Terk měla jít s Tomem chvilku do práce, pak bysme zašli k prababí a pak jeli večer s Tomem autem...tím, že jsme jeli dřív tohle všechno odpadlo a jela sem busem...našla jsem si bus ze Zličína, takže jsem nemusela přestupovat v metru a tahat kočár někde po schodech a našla jsem si nízkej, kam se kočár v pohodě vejde...měla jsme strach, jak Terinka vydrží víc jak půlhodinu v metru a pak skoro hodinu vbuse, ale vyřešila to sama....po 10 minutách v metru usnula a vzbudila se až v Kladně, když jsem drcla s kočárkem při vystupování z busu...prostě pohodička...je to moje zlatíčko...

0 komentářů: