pondělí 28. března 2011

28.březen - DO ROKA A DO DNE

...zednické práce na baráku pokračují...dopol jsem tam zašla s Terk zjistit něco co mi leželo v hlavě ...pak sprint do bankomatu a zpátky na barák a pak domů naobědvat a uspat Terk... Teri byla po probuzení nějaká divná, ještě 20 minut na mě ležela a dospávala, takže si jí ani mamina, která za námi přijela, moc neužila....pak přijel s Matym z angliny děda...původně jsem jí chtěla dát dědovi ven, ale nakonec jsem šla s Matym nakoupit a oni zůstali doma....na barák jsem se už nedostala, takže až večer mi Tom hlásil, co tam za dnešek chlapi udělali...sundali podbití části střechy, železný překlady, zkonzultovali další postup s projektantkou co za nima přijela a domluvili se s instalatérem na dodělání odpadů...

...Terk rozmrzelost měla večer dohru...je to přesně rok a den, když jsme zažili to samý a nebylo to pěkný....i přesto, že Terk se pak už rozkoukala a zbytek dne se zdála v pohodě, tak se asi hodinu po usnutí probudila a příšerným způsobem pozvracela...celou sebe, postýlku, zeď i šuplík pod postýlkou...Tom jí vzal do sprchy a já se vrhla na likvidaci spouště...pak ještě nekolikrát zvracela, ale už ne tolik co poprvé...do půlnoci pak byla vzhůru a nakonec usnula se mnou v posteli....spala až do půl šestý, kdy se zase pozvracela...

0 komentářů: