pátek 25. března 2011

25.březen - SRAZ A MEJDAN

...dneska mám narvanej večer...nejdřív sraz zdrávky po 20letech od maturity a pak chirurgickej mejdan na početst otevření novýhiJIPu v nové budově nemocnice...
...dopol jsmes Terinkou zajeli na barák, chtěla jsem si vyfotit naposled barák v původním stavu, protože zítra vypukne bourání a přestavba...pak jsme to vzali přes nákup domů, oběd a spát...odpol dorazila mamina hlídat Teri než dorazí Tom z práce a já šla na sraz...musím říct, že se nás sešlo asi 20, což je super.....všichni až na pár vrásek a občas pozměněnenj účes, vypadají stejně...dokonce i naše třídní a vedoucí úča odborného praxe...zjistila jsem, že nás je ze třídy v současný době 7 na mateřský, jedna dělá mimo zdravotnictví a ostatní u toho zůstaly, což je výborný...
...po 4h, kdy jsem se snažila pokecat s co nejvíc lidma jsem přeběhla do špitálu a pokecala na mejdanu ještě s holkama z práce...obě akce se povedly, tak jsem ráda, že jsem tam zašla...

0 komentářů: