neděle 6. března 2011

6.březen - STRAŠIDELNEJ DŮM

...tak jsme druhej den bez kluků a na odpol jsme si naplánovaly prochajdu do lesa, ke strašidelnýmu domu...chci to tam okouknout kvůli focení příští týden...venku bylo krásně, sluníčko, občas v lese ještě mrazivo, ale prošli jsme se pěkně....Teri v croozeru a já pěšky.....nechala jsem jí proběhnout na malým plácku, kde bylo sucho a nebyl led a bláto, jako všude na cestě...až na vyskakujícího psa, co se k nám pořád vracel a neposlouchal svýho pána to bylo fajn...měla jsem docela strach,jak se na nás opakovaně řítil....zvedla jsem Teri vždycky nahoru a čekala, kdy se o mě opře nebo zakousne....fuj, blbej pocit...strach a bezmocnost...když jsem na pána zařvala, at si ho uváže, když ho neposlouchá, takjen odvětil, že poslouchá, ale chce si hrát...no, ale já s s ním hrát nechtěla...chlap byl od nás dost daleko, takže, kdyby pes kousnul, tak by nepomohl...domů jsme to vzaly přes krám a koupili si aspoň chleba...
...zbytek dne sjme zvládli výborně....bohužel se Teri večer vzbudila a měla horečku, 38,7....takže máme za sebou první neklidnou noc...

0 komentářů: