čtvrtek 4. prosince 2008

300.den

...ráno odvedl děda Matyho do školy, protože já zase zvracela...naštěstí jen jednou...pak jsme si spolu vyrazili do novýho OC, které před pár dny otevřeli, ale ještě tam plno obchůdků není...a pak už děda celej den až do večera vařil...rajsou, karbanátky, osmahnul si masíčko na čínu na druhej den, připravil mi do mrazáku játrovou zavářku, udělal skvělej šopák, v troubě se pekli ražniči a protože si Tom v Anglii vzpoměl na jeho výborné moravské brabce, tak jsem cestou do školy pro Matyho koupila další maso a chystali se ještě brabčáci...asi budu musel přikoupit mrazák, protože nevím kam to narvu... :o))...takže až se bude Tom vracet z Anglie, tak se ho nebudu ptát: "Co chceš uvařit dobrýho?" , ale "Co mám rozmrazit dobrýho?"... :o))
...Tomovi přibyl do domu další student, Arab ze Saudské Arábie, se kterým chodí do jedné třídy...dnes na mě večer při telefonování padnul děsnej stesk a smutek, začíná to na mě doléhat a to i přes to, že tu je děda...Maty se drží líp než já, zatím vůbec nefňukal, má celkem nabitej program a nestačí myslet na blbosti jako já...
...ještě 8 dní...



0 komentářů: