úterý 9. prosince 2008

305.den

...dnes odpoledne mi mamina přišla uhňácat linecký těsto a já se ve čtvrtek pustím do pečení...Maty má dnes skauty, tak mu to zase uteče a nebude mít čas na stýskání...vyfotila jsem si tohoto andělíčka, kterého jsme dostali pro štěstí a aby nás chránil, možná na tom něco bude, protože výsledky z poslední cytologie mám v pořádku, spadl mi další balvan ze srdce...
...dnes přišel pohled od Toma...
...už jen 3 dny...


4 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Ten andílek vypadá dobře!! (teda na náhledu víc, jak ve velkým - tam mi krapet vadí to pozadí...) ale parádička!!

A ehm - tou osobou v tom rudým hábitu tak chtěla bejt - ke mně se takhle někdo postavit a fotit se, tak ho lípnu po hlavě :oDDDD

A já si všímám.... už to budéééé ;o)

klarissa řekl(a)...

tak jo jo....dokopala si mě i přes mou lenost to pozadí upravit... :o)
...a jen tak mmch, já bych tam teda nestála ani náhodou, už kvůli té hrozné čepici ne... :o)

Martinka řekl(a)...

Krásný andělíček...
Já bych tam taky nestála, ten oblek je děsnej ;-)
...a gratuluju k dobrým zprávám cytologie...
Martina

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Ten andílek je krásnej - myslím tím i fotku, líbí se mi! jen ať nad váma bdí pěkně dál..a gratuluju k výsledkům!