sobota 27. prosince 2008

323.den

...dnešek byl ve znamení návštěvy Prahy....nejdřív jsme se stavili na Smíchově u prababí a pak se sešli s kámošema Petrou, Alešem a jejich Karolínkou a Kubou na Pohořelci a odtud vyrazili na rajs večerní Prahou...já táhla foťák na stativu, abych se pokusila nafotit nějakou večerní fotku...všechno jsem nastavovala manuálně, ale odborník by asi zaplakal, přesto se mi pár fotek líbí, tak tady jsou (po kliknutí na fotku se zvětší)...procházka nám trvala 3 hodiny, děti byli moc hodný a i ten mráz se dal vydržet...auta jsme nechali na Pohořelci, šli přes Loretánské náměstí na Pražský hrad,mrkli na na Zámecké schody a panorama noční Prahy, pak sešli Nerudovkou na Malostarnské náměstí a odtud na Karlův most a Kampu, prošli kolem Lennonovi zdi a řeky zpátky na most a přes něj pokračovali na Staromál, kde byl krásně nazdobenej stromeček a vánoční trhy...kluci si dali trdlo a kaštany a šli jsem další uličkou až na Václavák, já si cestou dala svůj milovaný gyros, který byl celkem hnusnej a tak letěl do koše...na Václaváku jsme zakončili prochajdu u bufety s klobásama a hranolkama...pak jsme k velké radosti dětí jeli metrem a tramvají zpátky k autu na Pohořelec a pádili domů...
...stejný nápad jako my mělo dost lidí, ale přece jen jich nebylo tolik, aby se nedalo projít, dokonce byla slyšet víc čeština než kterýkoliv jiný jazyk, což je v těchto končinách zvláštní...


3 komentářů:

Veronika řekl(a)...

Nádherné fotky!!!!

katcha řekl(a)...

Ta Praha je naprosto dokonalá!Překrásný fotky!!!

milu řekl(a)...

Nádherné, fakt