čtvrtek 11. prosince 2008

307.den

...mám za sebou 20.týdnů těhu a takto jsem nakynula...
...pekla jsem linecký cukroví a večer ho možná namažu, ale je mi zase blbě, tak nevím...
...Terkínka mi v břiše pěkně jezdí a už je to i vidět...
...Tom už má zbaleno, zítra se nám vrací, má před sebou poslední večer a noc v Anglii...
...už jen 1 den...!!!

5 komentářů:

Martinka řekl(a)...

Klárko máš krásný bříško, přiznám se, že malilinko závidím ;-)
Tak si to užívej!
A pozdravuj Toma, je fajn, že jste to zvládli s Matesem a zítra se vám táta vrací domů.
Martina

Lucka73 řekl(a)...

Už zítrááááá!! Už to bude brzy, neboooj... ;)

A bříško ti moc sluší!!

petruschka řekl(a)...

Juuuuu, tobě krásně to bříško poposkočilo za těch 5 týdnů....úžasný......tohle je nejlepší období, už je to vidět, ale ještě to nepřekáží-jen kdybys u toho už nezvracela ;)

Anonymní řekl(a)...

nádherný bříško a závidím

Pavlína Peroutková řekl(a)...

krásnej pupík ! :-) to je fajn, že se má holčička tak k světu..