úterý 23. prosince 2008

319.den

...dnešek byl celkem náročný, asi jako všude před Štědrým dnem...dopoledne jsme vyrazili dokoupit nějaký dobrůtky a pak jsme měla v plánu ještě poklidit trošku bydlení...připravila, uvařila a oloupala jsme všechny ingredience na salát, aby ho Tom mohl večer uhňácat...udělala jsem si čerstvou strouhanku a měla v plánu až večer usne Maty ozdobit stromeček, aby na něj ráno čekal svítící a oznamující, že den D je tady...jenomže mě odpoledne chytli záda, a to takovým způsobem, že jsem myslela, že se nehnu...Tom mi připravil ozdoby a přinesl z balkonu strom a Maty na něj navěsil usušené ovoce co mu zbylo ze školy, kde si zdobili malej stromeček....pak chtěl další ozdoby, ale já trvala na tom, že to dělá Ježíšek v noci....nakonec jsem podlehla a nechala ho strom nazdobit, bolest zad byla příšerná a nechtělo se mi čekat až usne bůhví kdy...takže jsme Ježíškovi ušetřili práci...moc ho to bavilo, jen byla zrada to, že nám nesvítili světýlka a večer už v Tescu neměli ani jedno...

0 komentářů: