neděle 12. dubna 2009

102.den

...dnešní dopoledne jsem měla sraz s jedním človíčkem z dizkuze o focení, kam občas lezu...nabídl se, že přijede i s rodinkou na malý výlet k nám do Kladna a pokusí se mi osvětlit pár věcí ohledně focení...Maty šel se mnou, Tom sháněl kuře a vařil...srazili jsme se na Sleťáku, hřišti kousek od nás, aby se děti zabavily...
...něco jsme probrali, něco pro mě bylo nové, z něčeho jsem stále mimo, ale jsem ráda, že dorazili, bylo to prima...
...kluci si odpoledne vyrazili ven ještě s dědou a já už zůstala doma s úmyslem se povalovat...ale pekla jsem mazanec, nádivku a večer ještě kuře, protože Tom nečekaně odjel na hokej...


2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Parádně jste si užili minisrazík ;o)

Jill řekl(a)...

minisrazík závidím, ta spodní fotka se mi moc líbí