čtvrtek 2. dubna 2009

92.den - 36.tt

...dnes je zase čas na pupkatou fotku....ani nevím kolik jich ještě stihnu....už to máme fakt za pár....
...a konečně od rána svítí sluníčko, tak jsem mohl azačít prát ty prťavý oblečky na Terku...
...a taky jsme se byli podívat na další domek co je na prodej...ale není to domek, je to ruina ke kompletní rekonstrukci, ale je to kousek od nás, což je zatím, aspoň pro mě, jediný plus....

11 komentářů:

Jindra Krobová řekl(a)...

Jůůů to je parádní domeček :) Koukám jak to uteklo fakt už to máš za pár...

Jill řekl(a)...

Pěkný bříško, ty jsi snad vůbec nepřibrala, to máš kalhoty co jsi nosila před těhu ne? Už se těším na první fotky Terinky.

Gabro řekl(a)...

Jééé, to je pupík! Také koukám, že máš "jenom" to bříško! Ty se máš :-). Tak ať ti to rychle uteče a máš brzy Terinku u sebe! Ty konce se mi vždycky hrozně vlekly... Ale vlastně jen ten druhý. Kája byla venku už ve 34+4 a Kiki až ve 38tt :-).

photoJanna řekl(a)...

výstavní bříško ;o) tak hlavně ať už máš to své zlatíčko v náručí,těšíme se na fotečky

Lucka73 řekl(a)...

Já se taky těším na fotky Terezky!!! (a sámoška taky na tu čokošku, co u vás mám!!! :P)

Sluší ti to, těhulko!!!!

Katka s Nancy řekl(a)...

Krasny pupicek!!! Ja jsem takto vypadala asi tak ve 23tt :-)))

Almerka řekl(a)...

Máš úhledný, fotogenický bříško.
Jestli bude taková i obyvatelka, máme se na co těšit!

Petra Jandová řekl(a)...

Pěkný pupík :)).

Jeje řekl(a)...

krasne rostete! :)

Martinka řekl(a)...

jůůů bříško...krásný Klárko, fakt mě štveš s těma riflema ;D
budu na tebe myslet, ať máš Terkínu brzo v náručí a jste obě OK.

Jarkab1 řekl(a)...

taky si myslím, že bys mohla přibraat i někde jinde!
ale pupík je krásnej!!! držím ti palečky a neboj, myslím na vás obě.J.