úterý 21. dubna 2009

111.den

...další návštěva těhuporadny...opět se Terka nechystá...za to Matymu bylo nějak zle a volali mi z družiny, vyzvedla ho mamina, protože já tvrdla v poradně..odpoledne se Maty vyzvracel a moc dobře mu nebylo, ale chtěl na chvilku na počítač, tak jsem mu dala svolení, ale musel si udělat i úkol do školy...nadšenej nebyl, ale co by kvůli počítači neudělal, že...

3 komentářů:

Věra Turoňová řekl(a)...

zasněný, na copak asi myslí ? že se mu brzy změní život z jedináčka na bráchu ? Přeju Ti, ať vše dobře dopadne

Jill řekl(a)...

téda ten se soustředí na ten úkol ;)

Terku už překecej ať se podívá na svět. Já když už jsem chtěla porodit tak jsem si dala horkou koupel, pak si pochodila po schodech a druhý den byl Adýsek venku. Přeju rychlý a snadný porod.

Family Foto řekl(a)...

Hezký hezký. Ať se brzy uzdraví, slyšela jsem, že řádí teď hodně střevní virózy :-( tak to brzo překonejte.