pondělí 13. dubna 2009

103.den

....veselé velikonoce...
...ráno jsem dostala trošku od kluků a pak jsme vyrazili po babičkách a na Valdek....tam jsme se domluvili na odpolední výlet...sama jsem si to vymyslela, že když je tak krásně, chci někam vypadnout, ale aby to nebylo daleko od auta, a bylo to po rovince...samozřejmě jsme skončili někde za Berounem v jednom lomu, kam se jde jen z kopce do kopce, v tom vedru a stím pupkem...bylo to tam moc hezký, Tom a děti si smočili v ledové vodě i nohy, ale já chcípala ve stínu na kameni...pak jsme se stavili ještě v jedný hospůdce na zmrzku a pití a já dolezla domu málem po čtyřech...prostě už nic nezvládám a jsem protivná sama sobě...kluci si ještě vyrazili do aquáče...to už bych nepřežila...

3 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Nebyla to náhodou Velká a Malá Amerika? Tam jsem se jako dítě jezdila se strejdou koupat :-). Krásný fotky...

Dadouch řekl(a)...

Nádherná fotodokumentace a ten lom vypadá nádherně ;o)

Jeje řekl(a)...

Krasne!!