pátek 3. dubna 2009

93.den

...dnes zůstal Tom doma, ráno odvedl Matyho do školy a pak jsme si jeli udělat velkej nákup, původně plánovanou návštěvu banky odvolal...odpoledne jsem všichni tři vyrazili na první točenou zmrzlinu a pak šli na hřiště....kluci si trochu zakopali a pak se Maty vrhnul na prolejzky a Tom na brusle...no a já jen dřepěla zkoušela fotit...bylo krásně teploučko a sluníčko....konečně...
...navečer šel Maty k babičce spát a my jsme vyrazili na diashow Leoše Šimáčka Havajské ostrovy...vůbec jsme nečekali, že by tam mohlo být tolik lidí....plný kino a další přidané židle, prostě narváno...nechali jsme se unášet jeho vyprávěním do dálek, Tom až do říše snů...prostě tam usínal... mě se špatně sedělo, nemohla jsem se uvelebit, Terka mě hrozně tlačila, takže jsme to po hodině a půl, o přestávku, vzdali a jeli domu...

0 komentářů: