úterý 1. září 2009

244.den

...a je to tady....začátek školy, učení, mučení, radostí i starostí...slziček i trošky úspěchu...
...ráno mi přijela Terkínku pohlídat mamina a já šla s Matym do školy....zůstal před školou s klukama a já šla vyřídit družinu a obědy....domů jsme přišli každej sám....
...od letošního roku mají novou učitelku a já doufám a moc si přeju, aby jí měl Maty rád a do školy chodil aspoň bez obav....letos se dokonce do školy těšil, asi víc na kamarády než na školu jako takovou, ale i to je úspěch....
...dopol pak šel s kámošem Tomem ven, zase sami a nemuseli být před barákem....Matesovi se to zjevně zalíbilo a začíná se osamostatňovat....doufám, že tu svojí samostatnost přenese i do školy a přípravy na ní....
...já se pokusila nacvakat pár fotek s Terk, když jsme tu zůstaly samy a pak mě zkolila mogréna a jen jsem trpěla než přišel Tom a mohla jsem pak večer zalést do postele...


3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Tyhle jsou prostě parádní a ta první - no, BOŽÍ!!

Babs řekl(a)...

Klaris, to jsou překrásné fotky, jsem unešená!!

Jeje řekl(a)...

Krasne! :)