čtvrtek 10. září 2009

253.den

...ráno jsem si naplánovala, že si s Terkínkou a foťákem zajdu k medvědům a zkusím je nafotit...těsně před odchodem mi volali ze školy, že Matesa bolí hlava a mám si pro něj přijít...
...tak jsem ho zahnala do postele a zůstali jsme doma...
...odpoledne se mu ulevilo, tak jsme přece jen na medvědy vyrazili a Maty šel s námi, aby se provětral...
...když jsme přišli, tak jeden z medvědů vykouknul a okamžitě zase zalezl, takže nebylo co fotit...
...proto to odnesl Matyáš, ale vytočil mě u toho tak, že bych mu jednu flákla...nepostojí v klidu, hned odchází, ksichtí se....no hroznej model...
...cestou zpátky jsme se stavili ve špitále za kámoškama co sloužili, abych jim ukázala Terezku...ta pak před špitálem hned vytuhla a dala si svého odpoledního dvaciáše...


5 komentářů:

Kačka řekl(a)...

Chichichi, dobrej puboš :-)...a mě to čeká 3x, ježišmarjá.....

hliska řekl(a)...

fotky dost dobrý :-)

Family Foto řekl(a)...

Jé Ty jsou dobrý!!!! A teda Matýsek nevypadá vůbec jen na 3. třídu, ale rozhodně starší! A moc mu to sluší!!!

Helen řekl(a)...

Fotky jsou SUPER. Však počkej tak za 10 let... to bude model. A ještě ho to bude bavit. ;-) Fakt mu to moc sluší.

Kateřina řekl(a)...

Perfektní fotky!!!