pátek 18. září 2009

261.den

...dneska se u nás stavila moje sestřenka Markéta s 5ti denním Hugem...Terezka je proti němu obr, je najednou hrozně veliká...připadá mi, jako by nikdy takhle malinká nebyla, jako by to bylo hrozně dávno...moc rychle to utíká, musím si užít každou chvilku s ní....roste jako z vody a už se to nikdy nevrátí....
...protože venku je naprosto nádherné babí léto, vzala jsem brusle a Terkínku v kočárku avyrazila si dát pár koleček...
...a jelikož nám odpoledne posekali před barákem trávu, tak jsem Terezku položila pást koníky do trávy, lehla jsem si naproti ní a fotila... snažila jsem se nevnímat lidi co kolem procházeli a asi si ťukali na čelo...Terkis se to moc líbilo, krásně pásla a vůbec jí hlavička nepadala, neplakala a rozhlížela se okolo a sledovala Matyho s kámošem...


4 komentářů:

Petra Jandová řekl(a)...

Povedené fotečky, vidíš, že ti to jde.

Kateřina řekl(a)...

Krásné momentky!!!

Family Foto řekl(a)...

Jů to je krása!!!

Dadouch řekl(a)...

Parádní fotky ;o) ještě mi dej prosím návod, jak fotit sourozence spolu, u nás to jaksi nejde ;o)