sobota 5. září 2009

248.den

....celý víkend se tu slaví Den města Kladna....když jsem byla malá, tak to býval Hornický den, ale doly zavřeli, tak je z toho Den města....je tu pouť a na Sleťáku(atletickým stadionu) koncerty různých kapel...sobota patří spíš mlaďochům...letos tu byl Ivan Mládek, Noid, Abraxas a Tublatanka a neděle je dechovka pro starší a pokročilé... :o))....všude řve hudba, plno lidí....pivečko, burčáček, klobásky, langoše, bramboráky...jelikož z toho nic nemůžu, tak to pro mě bylo utrpení....Terkísovi se na pouti v tom přeřvávání a vyvolávání nelíbilo a řvala jak tygr, tak jsem s ní prchla na Sleťák za kultůrou a nechala kluky pouťovým atrakcím....původně za mnou měli dorazit, ale Matymu se pak udělalo blbě z jednoho kolotoče a tak jsme s blitím na jazyku šli domu...stejně byla hrozná zima a vichr....Maty prohlásil, že už v životě na pouť nejde a zalezl až do večera k sobě do postele... :o)))...
...a já večer číhala na každoroční ohňostroj...snažila jsem se včíst jak honafotit a stejně z toho bylo prd...

3 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Tak tenhle "prd" jak píšeš, se Ti opravdu povedl!!! Suprovní!!!

Dadouch řekl(a)...

Přesně jak píše Annabellka ;o) takové "prd" bych také brala ;o) Moc se Ti povedla...

Kateřina řekl(a)...

Super fotka!!