středa 23. září 2009

266.den

...dnes jsem se pokoušela nafotit malýho Hugouška....byla jsem spocená až na pr....malej prostor, špatný světlo, barevný zdi, nespací Terka, kníkací Hugo, takže mám plno výmluv na to jak to dopadlo.... :o))...

5 komentářů:

Iva Veselá řekl(a)...

Povedené, já si myslím, že se ti to opravdu povedlo

Kačka řekl(a)...

Klari nevymlouvej se na nic, prostě se ti to moc povedlo!!!! Závidim Hugouškově mamce takový krásný fotčky :-)

dib řekl(a)...

já tomu focení fakt nerozumím. já toto považuju za parádní fotky!! takové fotky mateska mít, su ščastná moc a dlouho. až nafotíš těch dětí 10, tak si budeš jistější v úhlu záběru a jak co naaranžovat a zabrat tak akorát, aby to bylo plné toho co chceš.
jako já chápu, že bys chtěla být lepčí a lepčí, to je správně, fotit bez rušivého rohu a superčistě a supermalebně jako tvoje vzory a pak ještě líp. toš ale kláro, pod tím je ještě docela dost schodů, a proti většině populace jsi prostě pořádně vysoko, doprčic, měla by sis to přiznat..

Dadouch řekl(a)...

Klari Ty si vůbec nevěříš a přitom jsou fotky nádherné, já vyfotit, alespoň jednu jako máš Ty, tak jsem fakt šťastná .... Fotky i koláž se Ti mooooc povedly ;o)

JaninkaD řekl(a)...

Já se z tebe picnu! Takový nádherný fotky. Tak už si to konečně přiznej, že ti to focení jde!