čtvrtek 4. března 2010

63.den . STŘÍPKY Z KLADNA

...konečně venku....Terk byla i po obědě bez teploty, tak jsme si vyrazily na prochajdu...vzala jsem si foťák na sněženky, ale nějak se mi nedařilo je cvaknout, tak jsem cvakala kde co....jako utržená ze řetězu... :o))


5 komentářů:

Kopretina řekl(a)...

Klari, vy uz máte opravdu jarně. Tady u nás na Vysočině si můžem nechat o sněženkách jen zdát:-)
Toho koně bych chtěla...krásný.
Janka

Kačka řekl(a)...

hezký fotečky, přidávám se ke kopretině, na Vysočině zrovna echt chumelí, grrrr, a sněženku sem ještě neviděla :-(

Jitka Neradová řekl(a)...

Škoda, že se to jaro nějak stáhlo a dnes už je zase spíš zima. Ale Vaše fotky jsou krásně jarní, tak alespoň takhle si to člověk užívá. Ty sněženky jsou úchvatné, já je letos zatím viděla jen v květinářství, bohužel.

Kateřina řekl(a)...

Klárko úžasný čistý fotky!!!

Family Foto řekl(a)...

Nádherné fotečky Klárko!!!!! Moc se mi líbí!!!