sobota 20. března 2010

79.den - V LESE

...dnešek si terk nějak celý obrátila...dopol spala místo svých 3 hodin jen hodinku, takže šla pak spát po obědě znova...mezitím se stihla ještě pozvracet, ale myslím, že to bylo jen tím, že si strká pořád celou ruku do pusy a drbe se s ní snad na mandlích nebo co...já upekla klukům štrůdl a udělala kaši k závitkům, protože se večer vrací z hor a budou asi hladový...
...pak jsem si s Terkínkou vyrazila do lesa, nenapadlo mě, že tam ještě bude bahno, ale našla jsem jednu lavičku, která není ve stínu a Terk tam vypustila...byla to sranda, jak tam chodila kolem ní, ochutnávala šišky a kameny a koukala kde co lítá...

3 komentářů:

katcha řekl(a)...

Krásná lavičková série!

Kačka řekl(a)...

Nááádhera, moc se mi sérka ( i dcéérka) líbí!

Family Foto řekl(a)...

Ta je tak nádherná!!!!!