pátek 19. března 2010

78.den - ŤAPY ŤAPY

...tak jsme druhej den bez kluků....trošku se nám stýská, ale zítra se nám vrací, tak to už vydržíme....Terk dopol zase prospala na vyhřátým balkoně a já uklízela...v poledne jsem se dozvěděla, že plánovaná návštěva nepřijede, tak mám aspoň uklizeno...odpol přijela mamina, že vezme Terk ven a já si douklidím co budu potřebovat, ale mě už se nechtělo, tak jsem šla s nima...zajeli jsme do Tesca a já tam koupila Terince nějaký hadříky na jaro...cestou tpátky Terkis pořád vyvolávala ťapy ťapy, tak jsem jí před barákem vyndala, že si jí nafotím u kočárku, jenomže jí jako správnou průzkumnici zajímali kolečka a košík a klacky a bahno a pořád si klekala a stát nechtěla....takže jsem tam chvilku šaškovala, jednou rukou jí držela a druhou fotila, takže fotky zase naprd...další věc, kterou se naučila je sundavání čepice... z toho mám fakt velkou radost....grrrr


2 komentářů:

Kačka řekl(a)...

Božíííííí :-)

Family Foto řekl(a)...

Ta je nádherná!!! Nemůžu uvěřit, že už říká sama "ťapy ťap", vždyť se nedávno narodila :-))