úterý 30. března 2010

89.den - NEMOCNICE

...hned ráno jsme zase zajeli k dr....Terk zvracela celou noc, je jak panenka, bez života...mám strach...dr nám napsala papír do špitálu a doporučila ještě zkusit ORS od Hippu a pokud to nepomůže , tak odpol jet do špitálu.....hned jsem ho koupila, vychladila a po první lžičce Terk opět zvracela...už jsem na nic nečekala, Tom musel do práce, ale na telefonu byl děda, takže přijel a odvezl nás do špitálu...já blbec si při zavírání dveří u auta skřípla ukazováček do dvěří, nemít na ruce Terezku, tak jsem bolestí zkolabovala...ale musela jsem zatnout zuby, strčit prst do pusy, abycsme nebyly obě od krve a jít...Terezka zvracela ještě na příjmu,okamžitě nás dali na JIPku a v 11h už Terince kapala infúze...odebrali jí krev, moč, udělali stěry....seděla jsem u ní celej den, hodně spala a odpočívala a mě se moc ulevilo, že už je pod odhledem...navečer se za námi stavil Tom a přivezl mi ještě pár věcí.....budu s Terk v nemocnici, ale na JIPce spát nemůžu, pokoj pro maminky je jinde, ale pokud děťátko pláče, tak sestřičky přijdou a můžu být u ní....ještě večer mi přišel říct dr, že Terezce vyšli rotaviry.....léčba jen zavodněním a čekat až se žaludek a střeva zklidní a Terezka začne pít a jíst....naštěstí je od rána bez teploty a popíjí každou chvilku trošku čajíku....má žízeň, pila by i víc, ale nesmí a pak pláče...v noci mě ani jednou sestřičky nebudili, prý Terk moc neplakala a nechala se přebalit a zklidnit od nich...

0 komentářů: