středa 31. března 2010

90.den - MALÝ VĚZEŇ

....spala jsem po dlouhý době docela dobře, i když jsem se budila a přemýšlela jak je Terk...v půl šestý jsem se zašla zeptat co bylo v noci, ale sestřičky mě uklidnily....musím říct, že jsou tu všechny moc milé a ochotné a stejně tak doktoři...po půl sedmý jsem šla za Terezkou, pořád je ještě smutná a unavená....omyla jsem si jí a převlíkla a k snídani jí zkusila dát trošku piškotů...snědla dva namáčený v čaji....čajík pije moc dobře, chtěla by víc, ale dávám jí každých 15 minut 50ml...infúze jí zatím vysadili.....dopol prospala a když se vzbudila měla už docela náladičku....už si trochu pohrála v postýlce a usmívala se...zkoušela jsem jí dát trošku mrkvičky-první lžičku, ale nechtěla to a zvedal se jí žaludek....k obědu dostala gumovou bramborovou kaši, bez mlíka a másla, jen z vody, byl to přesolenej hnus a po 5 lžičkách to vyzvracela....takže pak měla zase jen čaj....odpol jsem jí zkusila dát rozmačkaný banán, kterej doma nejedla a odmítala...tady ho zblajzla a chtěla ještě...když večer přišel Tom, tak byla pořád docela v náladě...akorát tam v tý době k Terince na pokoj přijímali o měsíc mladší Zuzanku se stejnou diagnozou...
...na noc dostala Terk ještě kapat infúzi...

0 komentářů: