čtvrtek 1. dubna 2010

91.den - MAZLÍK

...tentokrát mě k Terince budili v půl pátý, hodně plakala a nešla zklidnit....nechtěla ležet, ani bejt na ruce, trvalo pár minut než zase zabrala..pak pro mě přišly v 6 hodin, že už ej vzhůru....to už jsem byla převlečená a čekala....Terk plakala, ale jen chvilku a pak se posrandila a hodně se jí ulevilo...ráno jí zase vážili a zase zhubla...má o půl kila míň než měla v 10 měsících....takže domů určitě nejdeme, musí začít víc jíst....
...dopol snědla zase pár piškotů, kousek banánu, pije moc dobře....zase je nějaká smutná a na nic nereaguje, dopol spala aasi 2 hoďky...k obědu dostala zase přesolenou kaši, tak jsem to šla vrátit a umíchala jí trošku instantní rýžový kaše co jí doma....trošku jí snědla...pak přišla na návštěvu mamina s Matýskem, ten za Terk ale nesměl, tak jsem s ním šla aspoň koupit nanuka a byli jsme spolu chvilku na chodbě....odpol pak snědla pár drobků rohlíku a zase kousek banánu...měla ještě několikrát průjem a dostla zase infůzi, kapat pomalu, až do rána....za celé odpol vůbec nespala...ožila, hrála si, povídala, chvilkama ležela a odpočívala, ale její zvědavost jí nenechala usnout, pořád sledovala co se děje se Zuzankou nebo vedle na pokoji přes skleněnou přepážku...když přišel večer Tom, tak snědla ještě trochu kaše a za chvilku usnula....já si skočila za holkama na chíru, ale za chvilku mě sestřičky volaly zpátky, že Zuzanka Terk vzbudila....uspala jsem jí a šla za nima znova....v noci mě sestřičky budily asi 8x, někdy zbytečně, ale to je jedno....
...všechny fotky znemocnice jsou focený starým compaktem a jsou děsný, ale zrcadlo jsem sebou prostě netáhla...tak jen dokumentačně, abych nevynechala Projekt...

0 komentářů: