úterý 20. dubna 2010

110.den - SMUTEK

...pořád se nějak nemůžu dát dohromady....ten Terinky úraz mě hrozně rozhodil...bojím se tu s ní bejt sama, že se zase něco stane...zavolala jsem si maminu, aby tu byla s námi....byly jsme venku, daly si oběd....to bylo v pohodě, ale když pak odešla a pak odešel i Maty na skauty, tak mi bylo zase blbě....šla jsme s Terk taky ven, ale po návratu to tu na mě zase padlo a řvala jsem jako kráva...všichni mi říkají, že za to nemůžu a nemám se trápit, ale já to ze sebe nedokážu tak rychle dostat....zoubky začínají měnit barvu, takže se zachránit asi nepodaří.... :o(((

8 komentářů:

Blanka řekl(a)...

Takové úrazy se prostě stávají a daleko horší, chápu, že se člověk obviňuje, že tomu mohl zabránit, ale to nemá smysl. Zoubky narostou nové.

Halkac řekl(a)...

Já vím, že to mrzí :-(
Kočička je zdravá a nic horšího se díkybohu nestalo...

Věra Turoňová řekl(a)...

to je mi líto :(

Simies řekl(a)...

Přeju Terince, aby se jí bebí co nejdřív zahojilo a zoubky aby to vydržely. A tobě přeji spoustu síly, musíš tyhle pocity v sobě překonat a nevyčítat si to. S dětma je úraz razdva, to neuhlídáš. Mám 2 kluky a holku, a kupodivu jsem zažila nejvíc úrazů s naší malou princeznou. Pojišťovna nás má ráda :-D

Kačka řekl(a)...

Klari, vydrž, bude líp, i když úrazů asi i víc :-( Terince zoubky narostou nový!!!!

Lenka řekl(a)...

Klari, drž se. Věřím, že Tě to strašně trápí, ale je to zdravá a krásná holčička a to je to hlavní. Zoubky narostou nové.

Miraza řekl(a)...

Klari nesmutni!Vím jak Ti je.Na Lukyho takhle spadla televize!!!!Určitě za nic nemůžeš!A neboj zoubky narostou nový :)

Evajs řekl(a)...

Klári,chodím vám šmírovat blog a tohle mě moc mrzí..jak vásto trápí...mám taky malou holčičku a několikrát jsem jí dokonce nectěně ublížila...stříhla ji do prstu, neuhlídala ji v náručí když sáhla na rozžhavenou trubku od kamen, vy za tohle nemůžete,stane se to..a bude jich víc až bude větší a lítat jak rarášek...hlavně,že je zdravá, zoubky budou nový a krásný! Obdivuju vaše fotky Kaldna,já ho tak nemám ráda a vy jej dokážete krásně zayhctit, že vypadá hned jako zajímavý město,díky:-)