pátek 2. dubna 2010

92.den - KONEČNĚ DOMA

...ráno jsem byla jak zpráskanej pes...noc byla jak hasičský cvičení,jak prohlásila druhá mamina co se mnou byla na pokoji...raní vážení ukázalo zase zhubnutí, ale už né tolik...Terinka pije krásně, vypila za včerejšek litr a jíst zkusíme pořádně doma....takže po vizitě přišlo rozhodnutí, že můžeme jít domů....odvezl nás zase děda....doma nás čekal Maty, protože má prázdniny a babí....Terk šlaspinkat a na mě padla hrozná únava a odpol i migrény....Terk snědla trošku mrkve s rýží k obědu a pije čajíky....co se vzbudila, tak jen ječela a řvala a lezla po mě ....Tom přijel brzo a postupně jsme usnuli všichni, až na Matyho...hlava mě bolela pořád až do večera...Teri nezvracela, ani neprůjmovala, tak doufám, že už se to k dobrému obrací.....jen má hrozně ledový nožičky a ručičky a já nevím proč...večer usnula dobře a v noci se vzbudila až ve 4h na čaj a přebalit a pak ještě spala...u nás v posteli...

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No te prdy, to cteni je jak zlej sen. CHudinka mala, uzily jste si to obe :-( SNad uz bude jen a jen lip.
Misa L.

beeuskaa řekl(a)...

Ach jo, ty dětské nemoci jsou někdy k zešílení :-( Tak hlavně,že už je Teri lépe a jste doma.