pátek 16. dubna 2010

106.den - ROZDĚLOV

...od rána svítilo konečně zase sluníčko a dopol bylo i příjemné teplo....prošly jsme se s Terk po Rozdělově a nakoupily pár zásob....Maty má zítra celodenní výpravu, tentokrát i s rodiči nebo prarodiči...takže s ním půjde Tom i děda...budou silná trojka :o))...loni vyhráli bodování, tak jsem zvědavá, jak dopadnou letos.....poručili si sebou perník alá krabice a řízky, tak jsem měla co dělat...nakonec řízky osmažil Tom, když večer dorazil....
....po Terčině odpol spaní jsem s ní šla ještě ven a vytáhla i Matyho na zmrzku....přidali se k nám i jeho kámoši Míša a Lucka a všichni tři mi ujeli na kolobrndách...odpol už byla hnusná zima a studenej vítr, takže jsem si zmrzku ani nedala...
....Maty dnes přinesl 1 z velké písemky z matiky....na to, že se neučí, je to super....
...a další skvělá zpráva je, že je Agu z nemocnice doma...že by tygřík zabral? :o))

0 komentářů: