sobota 24. dubna 2010

114.den - KOLOVEJ VÝLET

...na dnešek jsme měli v plánu vyzkoušet nový kola, který máme od pondělí doma...tím co se stalo Terince, jsem tuhle novinku zcela vytěsnila z hlavy, ale dnešek byl ve znamení pohybu...Tom naplánoval menší výlet, když jedeme letos poprvé...slabých 20 kiláčků...cestou pak pořád měnil trasu, takže jsme jeli na Záplavy, pak po okolních vesnicích, občas se vraceli a nakonec z toho bylo 35 kiláků....stavili jsme se za Katkou v hospodě a nacpali si pupky smažákama a to byla pro mě konečná....nacpanej bachor, tuhnoucí nohy a bolavá prdel ze sedla....špatná kombinace, když jsme před sebou měli ještě 7 kiláků domů...z hekáním jsem dojela a na schodech cestou domů mi totálně ztuhly nohy....fakt jsem toho měla plný kecky....Maty preventivně držkoval celou cestu ( to má po mě), ale jinak vyjel všechno a vypadal z nás večer nejlíp...Terezka v croozeru byla taky v pohodě...zítřejší plán jet k Lyžákům na kolech škrtám a odmítám...

1 komentářů:

Hanka řekl(a)...

Moc krásný záběr!!!