sobota 17. dubna 2010

107.den - KAPLE SV. FLORIÁNA

....kluci měli v plánu skautskou výpravu na celej den...Matyho ráno vyzvednul děda, kterej se tentokrát taky zúčastnil...Tom zatím zajel vybrat naše nová kola....pak se přidal ke klukům a já si jela moje nové kolo vyzkoušet do krámu našeho kámoše Jirky....Terezku hlídala mamina a chválila jí jak byla úžasná, po dlouhý době neřvala, nekňourala, ale smála se a hrála si...huráááá, naše stará Terezka se vrátila, doufám....
....venku dnes bylo nádherně, sluníčko, teploučko.....tak jsme po odpoledním spaním šly vyprovodit babí a pak zůstaly na sleťáku, kde jsme si dala pár koleček na bruslích....
...kluci dorazili až po 18 hodině, unavený, ale spokojený....skončili na 2.místě...
...večer mi přišla smska, že je canon připravenej k odeslání...co s ním bylo nebo nebylo zatím nevím...

1 komentářů:

Jitty řekl(a)...

Dovolila jsem si předat jedno ocenění. Více u mě na blogu:-). Opravdu se mi u tebe moc líbí!