pátek 30. dubna 2010

120.DEN - ČARODĚJNICE

...Tom jel ráno do Tábora, takže vstával dřív než jindy...Maty mazal do školy a táta do krámu pro nějaký zásoby na vaření...během dne uvařil čínu, pro Terezku spešl rajskou, debrecínskou omajdu, kuře na paprice, karboše...máme pěkně nacpanej mrazák a já nemusím každej den vymmejšlet co vařit...odpol jsem měla další kontrolu na očním, takže šel táta s Terkínkou se mnou a než jsem si to vyřídila, tak jí vozil v kočárku.....pak jsme se šli projít do města a zašli mrknout na medvědy....opět byli zalezlý, já mám na to prostě smůlu...dalijsme si zmrzku a šli domu,a by Terk mohla chrnět, protože v kočárku prostě nespí....bylo příšerný vedro i když foukal docela velkej vítr...Terkis to zalomila hned po návratu a já si vyběhla s fotkama za Irčou do špitálu...pak jsem vytáhla ještě Teri ven a nakoupila nějaký dobbroty na zítřejší oslavu jejích prvních narozenin...
....původně jsme měli v plánu zajít večer na čáry,a le Tom se zaseknul v ucpaný Praze a přijel pozdě, tak jsme to vzdali a zůstali doma...

0 komentářů: