pondělí 19. dubna 2010

109.DEN - ÚRAZ

...tenhle den bych vymazala nebo kdyby to šlo aspoň vrátit....Terinka na sebe dnes převrátila svojí židličku, i když je to ta celkem lehká z Ikey, tak si s ním hrozně moc ublížila....je děsně zvědavá, všude šplhá, aby viděla....přitahuje se za stůl, stoupá na špičky....a přesně tohle asi udělala se židličkou....byla jsem od ní kousek a přece tak daleko, protože jsem jí nedokázala chytit...židlička jí podjela a Terk spadla na záda a na hlavu a židličky se pořád držela a přirazila si jí tak na pusinku....hned jsem si jí vzala do náruče, abych jí uklidnila a až po chvilince si všimla, že z ní teče plno krve...měla plnou pusinku krve a vytejkala jí z pusinky...koukla jsem jí tam viděla zoubky celý nakřivo a povytažený....instiktivně, jsem jí je zarazila zpátky....nevím jak mě to napadalo, prostě jsem to udělala...později mě za to zubařka pochválila, že to bylo správné...byla jsem vyděšená, Terk brečela....rychle jsem nás oblíkla a letěla s ní k dr....ta jí prohlídla a musím jí hlídat a nenechat 2 hodiny usnout....od dr jsem s ní letěla k zubařce, který jsem zavolala, aby mi jí prohlídla....jestli se zoubky zachrání ukáže teprve čas...tak strašně mě to mrzí, mám o ní velkej strach....teď z ní nespustím oči...

7 komentářů:

Kopretina řekl(a)...

Klarisso, pěkná úprava. Líbí se mi ten kontrast dramatická obloha..

Kateřina řekl(a)...

Klárko super fotka!! Moc zajímavá úprava!!

Nyka řekl(a)...

Klariss, pozdravuj Terezku.
Dokážu si představit, jak moc má člověk strach
v podobné situaci...
známe to všichni, co máme doma malé objevitele a průzkumníky.

Lucie řekl(a)...

Krásné dramatické nebe :-) jak z učebnice :-) Úraz zubů je moje noční můra, byť se mi ani mé dceři nikdy nic nestalo.... Tak ať se to Terezce brzy zahojí, držíme pěstičky :-)

krista řekl(a)...

nádherná fotka!!! brouček Terezka..uvidíš to bude dobré!

Halkac řekl(a)...

Klarissko,
myslím na malou, teď už hlavně na její zoubky. U nás má Majdalenka půlku jedničky ulomené z jednoho nešťastného pádu...
Vímě všechny, že i když se snažíš sebevíc, každé dítě se nějakého úrazu dočká :-(

veronika řekl(a)...

Klarko,jdu se podivat co se to u vas deje....uraz teda neprijemny,musel to byt sok,zareagovala jsi moc dobre,rikej si ze to dopadlo dobre,mohlo to byt horsi-ale neni!!:-)Preju at zoubky vydrzi a ty se drz!!Mikul