čtvrtek 29. dubna 2010

119.den - ČEKÁNÍ NA DĚDU

....ránojsem volala dědovi jak to bude.....oznámil mi, že večer přijede....nechala jsem to Matymu jako překvápko a nechala v domění, že děda přijede někdy jindy....chtěla jsem ho překvapit a hlavně jsem nechtěla poslouchat celý odpoledne otázku kdy už přijede...dopol mi přišla mamna pomoc trošku to tu zkulturnit a pak vzala Terk ven, abych mohla douklidit a dovařit véču....
....na večer jsem vzala Terinku ještě před barák a vytáhla jsem i Matyho a čekali jsme společně na Toma, který měl dědu přivézt z Prahy cestou z práce....vyhlíželi jsme ho a Maty pak čumákoval, když z auta vylezl i děda....měl radost z dědy i z dobrot, který nám všem přivezl...Teri vůbec neřvala a nechala se od něj odnést až domu, což mě překvapilo, protože ho skoro nezná...
...táta výborně a strašně rád vaří, takže jsem tu pro něj už měla nakoupený nějaký masíčko a on ještě večer uvařil Matymu milovanou rajskou a pro Toma brabčáky...zítra bude pokračovat...

2 komentářů:

Hanka řekl(a)...

jůůů...to je hrozně zajímavá fotka! Líbí!!

Kateřina řekl(a)...

Tohle se mi líbí, pěkně jsi ji nakomponovala, fakt hezký!!