středa 7. dubna 2010

97.den - UŘVÁNEK

...v noci Terk zase zvracela, hned po vypití mlíka hodila děsnou šavli a pak ještě ublinkávala u nás v posteli....co to zase je, sakra....už jsem unavená, pořádně nespím, pořád jí hlídám a teď tohle....hned ráno jsem volala dr, máme nasadit zase dietu a vynechat mlíko...dopol řvala jak protržená....přijela mamina, aby jí pohlídala a já mohla jít na kontrolu na oční...Terk prořvala i kus odpoledne....když usnula, tak jsem si pár minut schrupla s ní....když přišel Maty ze školy, šel ven a pak na anglinu a já vrazila Terk do kočárku a jela se s ní vyvětrat....venku neřvala a pak vydržela až do večera bejt trošku v klidu, i když bez řvaní se to neobešlo....nevím jestli jí něco bolí nebo má žízeň, hlad nebo se jen nudí...prostě to nepoznám....řve jako nikdy předtím neřvala a já nevím co s ní... :o(

0 komentářů: