sobota 8. května 2010

128.den - ZASE KOLO

...od rána vypadalo počasí přívětivě....když jsem vstávala udělat Teri sunar, až jsem zůstala zírat, jakej je dnes východ sluníčka a rychle ho jednou cvakla...
...Maty měl dnes svůj první turnaj v basketu,tak tam zmizeli s Tomem hned ráno a já za nima přijela s Terkískem, když se dopol prospala...byl tam hroznej řev a všude lítali děti, ale Terk byla nadšená, ona rostě zbožňuje kravál...Matyho tým skončil na 3.místě, což je super umístění...aspoň pro mě...
...po poobědovém odpočinku jsme vyrazili na malej výlet na kolech...Markéta, sestřenka, pořádala v hospodě na Valdeku dětskou burzu, takjsem to spojili s tím, že se tam zastavíme a pak mrkneme po dlouhé době nanávštěvuk Přibylům...tam jsme děti prohnali po zahradě a jeli asi po hodince domů...tentokrát jsme ujeli jen 16 kiláků, což je pro mě akorát.....maty byl unavenej, je nastydlej, a ten dopolední basket mu taky ubral síly...Terkisek taky pochrochtává a chrápe, ale nic jí odsát zatím nejde...


0 komentářů: