středa 19. května 2010

139.den - ATB

...Tei vypadala ráno jak týraný dítě, zanudlaná, oči rudý, slepený a oteklý, že je ani otevřít nemohla, takže bylo rozhodnuto a mazali jsme k dr...Tom nás tam hodil cestou do práce autem a protože tam nikdo nebyl a šli jsme hned na řadu, tak na nás počkal a přes lékárnu nás ještě odvezl domů....vyfasovali jsme opět ATB do očí i do nosu....dr říkala, že to vypadá, že bude mít Teri velké nosní mandle a skončí na vyndání...až bude větší....její rýmy jsou časté, dlouhodobé a ty oči k tomu má skoro pravidělně....ach jo....ale jsou horší nemoci, tohle zmákneme...
...dnes neměla Terinka dobrej den....i když docela dost spala, tak byla ukňouraná, nešťastná, pořád po mě lezla...večer jsem toho měla plný kecky....zlobila a řvala i v noci a už toho bylo nějak moc...bolí mě záda,kyčle....doufám, že mě nezklátí nějaká choroba...a tak jsem večer sedla k počítači s čajíkem a rozhodla se najít dovču....své milované Řecko jsem vzdala, je pořád moc drahé a ani mě žádnej hotýlek nezaujal...takže jsme vybrali Španělsko, poprvé....zatímjsem to zarezervovala a uvidíme, jestli to bude ještě volné....všechny recenze co jsem k tomu našla byly kladné, tak snad to vyjde....zatím se nětěším, ale jsem ráda, že máme vybráno a koncem června zmizíme ....za teplem a klidem...

3 komentářů:

Halkac řekl(a)...

Beruška - ať jí je brzy lépe. Musí to být safra protivné :-(

A chválím výběr dovči, tam na trápení jistojistě zapomenete :-)

Mia-quality řekl(a)...

zdárek, teda ta Terezka si užívá :-(
Přeju ať už se toho konečně zbavíte.

Pošli odkaz co jste vybrali za dovču ;)

Krista řekl(a)...

Toz takoveto rymy ma i nase Marky. ATB do oci uz jsme meli nescetnekrat a po dvakrate uz i ATB do nosu. Alespon ze existuji lokali formy ATB.