čtvrtek 20. května 2010

140.den - ZASE V LESE

....dopol se mi ozvali s Invie a potvrdili, že je hotel v námi vybraném termínu volný...takže jsem tiskla, vyplňovala, skenovala a mailovala jak o život, abych to všechno vyřídila...
...odpol jsem i přes protesty vytáhla do lesa zase i Matyho...udělali jsme si malej okruh, i když on vyděšeně řval COŽE?, když viděl kam ho táhnu...nakonec byl rád, že s námi šel....potkali jsme holku s koněm, šla s ním asi 100 metrů za námi a my čekali až nás dojde, aby Terkis viděla koníka...jenže koně splašil nějakej pes a vyjančil ho tak, že se vytrhnul a letěl jak Pegas po cestě přímo na nás....stačili jsme uskočit do stran...pes ho hnal přes půl lesa...fuj, bl to divnek pocit....Terinku vezl zrovna Maty, ale zvládnul to s ní sjet z cesty...


4 komentářů:

Blanka řekl(a)...

Dobrý den,
chodím sem k vám často nakukovat, ale moc nepíšu. Líbí se mi fotky, vaše zážitky, dětičky. Dneska píšu, protože mám takovou zvláštní prosbu. Myslím, že v některém z článků jsem četla, že jste vařili lasagne. Můj syn je po mně chce, ale já je nikdy nedělala. Nemohla bych porosit o recept ?

klarissa řekl(a)...

Blanko,
děkuju....a recept vám ráda pošlu, jen nevím kam....nechte mi tu mailík...k

Blanka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Kateřina řekl(a)...

Nádherný záběry!!!